26 Ocak 2022

Gösterim: 8253

Hemşirelikte Yönetim Tezli Yüksek Lisans Programı Tanıtım Bilgileri

Programın Adı: Hemşirelikte Yönetim Tezli Yüksek Lisans Programı

Programın Dili: Türkçe

Eğitim Türü: Tam Zamanlı 1. Öğretim

Programın Süresi: 4 yarıyıl

Program Bilgileri: Program Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı'nın 28/02/2018 tarih ve 1941 sayılı yazısı ile kabul edilerek açılmış olup 2018-2019 Eğitim–Öğretim yılından itibaren öğrenci kabulüne başlamıştır.

Programın Amacı: Hemşirelikte Yönetim tezli yüksek lisans programı ile çağdaş sağlık sistemi içerisinde sağlığın korunması, geliştirilmesi, sürdürülmesi ve sağlık bakım ihtiyaçlarının karşılanmasında   sağlık bakım hizmetlerini yönetebilen, yönetici ve araştırıcı role sahip, hemşirelik yönetimi alanında “uzman hemşireler” ile hemşirelik mesleği eğitiminde hemşirelikte yönetim alanında ihtiyaç duyulan akademik kadronun yetiştirilmesi amaçlanmaktadır.

Programa Kabul Koşulları: Programa lisans mezunu hemşireler kabul edilmektedir. Ayrıca yurtiçi veya dışında eşdeğer programda öğrenimine başlamış öğrenciler yatay geçiş ile başvuru yapabilir. Yüksek lisans programına kabul koşulları, öğrenci kontenjanları, aday öğrencilerde aranacak nitelikler ile başvuru ve değerlendirme sürecine ait bilgiler her ilan döneminde Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü web sayfasında ilan edilmektedir.

Kazanılan Derece: Hemşirelikte Yönetim Yüksek Lisans derecesi.

Program Sorumlusu: Prof.Dr. Serap ALTUNTAŞ  

Tel: 0 266 717 01 17 e-mail: saltuntas@bandirma.edu.tr  

Programın Akademik Kadrosu:

Prof. Dr. Edip ÖRÜCÜ (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı)

Prof. Dr. Serap ALTUNTAŞ (Sağlık Bilimleri Fakültesi, Hemşirelik Bölümü, Hemşirelikte Yönetim Anabilim Dalı)

Doç. Dr. Yılda Arzu ABA (Sağlık Bilimleri Fakültesi, Hemşirelik Bölümü, Kadın Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalı)

Dr. Öğr. Üye.  Ayşe ÇİÇEK KORKMAZ (Sağlık Bilimleri Fakültesi, Hemşirelik Bölümü, Hemşirelikte Yönetim Anabilim Dalı)